Coop Forum cup 2012
Ishockey
16 - 18 mar 2012
U13
Sponsor Svanbergs Trafik AB

Inbjudan till Coop Forum Cup
2012-02-14

AIK Härnösand bjuder inbjuder;

ÅLDERSGRUPP: U13 (1999 och senare)

DATUM: 16 - 18 mars 2012

PLATS: Högslättens ishall i Härnösand.

ANTAL LAG: 7 lag

SPELFORM: Enkelserie med minst sex matcher för varje lag. Ettan och Tvåan spelar i final.

SPELTID: 2 x 20 min

REGLER: Svenska Ishockeyförbundets regler.
Antal lag: 7 st. Om fler än 7 lag anmäler sig förbehåller vi oss rätten att utse deltagande lag.
Svenska Ishockeyförbundets regler gäller under cupen.
Enkelserie och final. Seger ger två (2) poäng,oavgjort en (1) poäng.
Om två lag har lika många poäng avgörs inbördes ordning genom a) inbördes möte, b) målskillnad hela serien, c) flest gjorda mål hela serien, d) lottning.
Om 3 eller fler lag har lika poäng gäller: Vid lika poäng upprättas en särskild tabell för dessa lags inbördes möte och avgörs enligt följande:
1. Antalet poäng 2. Målskillnad 3. Flest gjorda mål 4. Om ställningen fortfarande är lika så räknas målen i de övriga matcherna och målskillnaden avgör 5.Lottning
Matchtid 2 x 20 minuter i gruppspel (enkelserie). Finalen 2 x 20 minuter. Vid oavgjort i finalen sker avgörandet genom sudden death, högst 2 x 5 minuter, därefter straffslag.

ANMÄLNINGS- & DELTAGARAVGIFT:
Lagavgift 3 000 kr
700 kr / spelare, 450 kr / ledare (max 4 stycken) inkl. kost och logi i skolsal på hårt underlag. 850 kr / spelare, 600 kr / ledare (max 4 stycken) inkl. kost & logi på Sporthotellet i säng (medtag sänglinne).
Anmälnings- och deltagaravgift sätts in på bankgiro 488 - 3807, märkt Coop Forum Cup 2012 + avsändare.

KOST:
Frukost, lunch, middag, mellan- och kvällsmål ingår i ovan alternativ. Meddela om ni vill äta lunch på fredagen
ÖVRIGT BOENDE:
Vi hjälper gärna till med förslag av föräldraboende.
I övrigt kan vi hänvisa till Turistbyrån i Härnösand telefon 0611-881 40 och Härnösands kommuns hemsida http://www.harnosand.se/seochgora/turistaiharnosand/boochata.77.html

PRISER:
Pokaler och medaljer till finallagen. Prisutdelning sker direkt efter finalens slut.

ANMÄLAN:
Senast måndag 16 januari via mejl till cupansvarig. Anmälan skall innehålla uppgifter om; Förening, Antal spelare och ledare, Tröjfärg hemma/borta, Kontaktuppgifter.

CUPANSVARIG:
Christer Olsson
epost;christer.olsson@posthem.se mobil;070-3365900

Annons