Rosvalla Gästabud Cup (U15)
Ishockey
20 - 22 apr 2018
U15

Rosvalla Gästabud Cup

U 15 ( medel )  20 april - 22 april 2018

Spelform:

12 Lag deltar i cupen inkl värdklubben indelade i 2 grupper om 6 lag.
Det blir minst 7 matcher per lag.
Arrangemanget spelas i 2 hallar som ligger intill varandra.
Speltid 2*20 min. 
Effektiv tid. 


Vid lika antal poäng i gruppspelet avgör följande:

1) Målskillnad
2) Flest gjorda mål
3) Inbördes möte
4) Minst antal utvisningsminuter
5) Lottning

Vid lika resultat i slutspelet tillämpas sudden (max 5 min) därefter sudden straffar!

Vi tillämpar 3-domarssystem, Bronsmatch och Final 4-domarssystem

Spolning sker inför alla matcher.

Avgifter:

Anmälningsavgift / lag: 5000 kr 
Deltagaravgift för spelare: 1900 kr

Obs! Deltagande lag skall deltaga med minst 15 utespelare samt målvakt!

3 Ledare ingår utan kostnad
Extra ledare: 1000 kr

Vid sjukdomsfall återbetalas halva deltagaravgiften.

I deltagaravgiften ingår: 2 Hotellövernattningar där vi har tillgång till 3-bäddsrum och 4-bäddsrum.
Hotellen vi använder oss av är Good Morning Hotell samt Sunlight Hotell.

Enkelrum och dubbelrum går att få mot tillägg!

Ni får ut en inkvarteringslista som ni fyller i och mailar tillbaka senast 2 veckor innan turneringens startdatum till: rosvallagastabudscup@gmail.com

Lunch: Lördag & Söndag
Middag: Fredag & Lördag
Frukt och Yoggi: Lördag & Söndag
Priser: Medaljer till lag 1-4 & Pokal till lag 1-3
Ledarfika
Lagen disponerar varsitt omklädningsrum under turneringen
Glöm EJ skridskoskydd!

Frukost äter ni på hotellet och övriga måltider serveras på Rosvalla

Anmälning / Betalning:

Skicka er anmälan till: rosvallagastabudscup@gmail.com

Ange: Klubbens namn
Åldersgrupp:
Kontaktperson för laget: 

All betalning sker till vårat Bankgiro: 550-0608

För utländska lag gäller:
Iban nr: SE 1080000825780933387516
Bic kod: SWEDSESS

Vi förbehåller oss rätten att välja lag för bra geografisk spridning.

Vi förbehåller oss även rätten att ändra cupupplägget vid färre antal lag än vad inbjudan beskriver. Sådan ändring kommer dock att först kommuniceras med samtliga lag.

När vi mottagit er anmälan returnerar vi en anmälningsbekräftelse. När ni sedan betalat in anmälningsavgiften är erat lag antaget och därefter får ni ut inloggning till Cuponline. Där registrerar ni all den information som vi behöver. 
Glöm ej ev allergier!

Lagen antas i den ordning de betalar anmälningsavgiften.

Deltagaravgiften betalas senast 30 dagar innan cupstart.

Anmälan är bindande, men vi återbetalar självklart avgiften till lag som inte kommer med. Ev återbetalning sker i samråd med arrangören.


Övrigt:

Kiosken kommer att vara öppen hela helgen, där det kommer att finnas kaffe, fikabröd, dricka, godis, korv m bröd, toast mm. I anläggningen finns det dessutom 2 st restauranger som erbjuder allt från husmanskost, sallader o pizza att förtära.

Ni kan följa cupen på Cuponline.se

Välkomna med er anmälan

Annons