Coop Forum Cup 2015
Ishockey
24 - 25 okt 2015
U 10
COOP-CUPEN 24-25 OKTOBER 2015

Årets upplaga av Coop-cupen består av 8 lag och spelas över två dagar med gruppspel på lördag och finalspel och placeringsmatcher på söndag. Detta innebär att alla lag garanteras minst 4 matcher.

Lag: D1 födda 06 och senare.

Spelplats: Lombia ishall. Speltid: 2*15 minuter effektiv tid. Spelform: Helplan med fria byten.

Regler: Antalet spelare/lag är minst 10st + målvakt. Alla spelar lika mycket. Alla regler gäller som vanligt enligt svenska ishockeyförbundets U10 regler.
Spolning: Varannan match.

Priser: Vinnarna erhåller en pokal och övriga deltagare erhåller medalj.

Mat och logi: Frukost, Lunch och middag på lördag + frukost, lunch på söndag serveras i anslutning till Lombia ishall. Logi på Hjalmar Lundbohmsskolan ca 2 km från ishallen.
Kiosken kommer att vara öppen för försäljning av hamburgare, korv, kaffe m.m. under hela matchdagarna.
Antal spelare och ledare som skall äta meddelas minst en vecka i förväg.

Kostnader: Anmälningsavgift 1200kr/lag. Deltagaravgift 400 kr/spelare. 3 ledare ingår.
Detta betalas kontant till tävlingsledningen i tävlingskansliet, eller till Kiruna ungdoms kansli pg: 292847-1 (märk COOP-CUPEN och namnet på laget).
I dessa kostnader ingår tre mål mat, en frukost och ett kvällsmål. Vidare ingår logi på skola d.v.s. hårt underlag. Respektive lag ansvarar för eventuell skadegörelse på förläggningen.

Anmälan: Görs till kansliet@kifu.se. Vi vill ha eran anmälan senast 8:e oktober tillsammans med nr och laguppställningar + tre ledare.
Se bifogad anmälningsblankett. Detta för att vi ska hinna trycka matchprogram.

Frågor
: Vid eventuella förfrågningar kan ni vända er till Johan Gunillasson johan.gunillasson@gmail.com 

....hälsar er välkomna till....COOP-CUPEN24-25 OKTOBER 2015Årets upplaga av Coop-cupen består av8 lag och spelas över två dagar med gruppspel på lördag och finalspel och placeringsmatcher på söndag.Detta innebär att alla lag garanteras minst 4 matcher.Lag: D1 födda 06 och senare.Spelplats: Lombia ishall.Speltid: 2*15 minuter effektiv tid.Spelform: Helplan med fria byten.Regler: Antalet spelare/lag är minst 10st + målvakt. Alla spelar lika mycket. Alla regler gäller som vanligt enligt svenska ishockeyförbundets U10 regler.Spolning: Varannan match.Priser: Vinnarna erhåller en pokal och övriga deltagare erhåller medalj.Mat och logi: Frukost, Lunch och middag på lördag + frukost, lunch på söndag serveras i anslutning till Lombia ishall. Logi på Hjalmar Lundbohmsskolan ca 2 km från ishallen. Kiosken kommer att vara öppen för försäljning av hamburgare, korv, kaffe m.m. under hela matchdagarna. Antal spelare och ledare som skall äta meddelas minst en vecka i förväg. Kostnader: Anmälningsavgift1200kr/lag. Deltagaravgift400 kr/spelare. Detta betalaskontant till tävlingsledningen i tävlingskansliet, eller till Kiruna ungdoms kansli pg: 292847-1 (märk COOP-CUPEN och namnet på laget). I dessa kostnader ingår tre mål mat, en frukost och ett kvällsmål. Vidare ingår logi på skola d.v.s. hårt underlag.Respektive lag ansvarar för eventuell skadegörelse på förläggningen.Anmälan: Görs tillkansliet@kifu.se. Vi vill ha eran anmälan senast 8:e oktober tillsammans med nr och laguppställningar + tre ledare. Se bifogad anmälningsblankett. Detta för att vi ska hinna trycka matchprogram.Frågor: Vid eventuella förfrågningar kan ni vända er till Johan Gunillasson johan.gunillasson@gmail.com F....hälsar er välkomna till....
COOP-CUPEN
24-25 OKTOBER 2015
Årets upplaga av Coop-cupen består av
8 lag och spelas över två dagar med
gruppspel på lördag och finalspel och placeringsmatcher på söndag.
Detta innebär att alla lag garanteras minst 4 matcher.
Lag
:
D1 födda 06 och senare.
Spelplats
:
Lombia ishall.
Speltid
:
2*15 minuter effektiv tid.
Spelform
:
Helplan med fria byten.
Regler
:
Antalet spelare/lag är minst 10
st + målvakt. Alla spelar lika mycket. Alla
regler gäller som vanligt enligt svenska ishockeyförbundets U10 regler.
Spolning
:
Varannan match.
Priser
:
Vinnarna erhåller en pokal och övriga deltagare erhåller medalj.
Mat och logi
:
Frukost, Lunch och middag på lördag + frukost, lunch på söndag
serveras i anslutning till Lombia ishall. Logi på Hjalmar Lundbohmsskolan ca 2 km
från ishallen. Kiosken kommer att vara öppen för försäljning av hamburgare, korv,
kaffe m.m. under hela matchdagarna. Antal spelare och ledare som skall äta
meddelas minst en vecka i förväg.
Kostnader
:
Anmälningsavgift
1200
kr/lag. Deltagaravgift
400 kr/spelare. Detta betalas
kontant till tävlingsledningen i tävlingskansliet, eller till Kiruna ungdoms kansli pg:
292847-1 (märk COOP-CUPEN och namnet på laget). I dessa kostnader ingår tre
mål mat, en frukost och ett kvällsmål. Vidare ingår logi på skola d.v.s. hårt underlag.
Respektive lag ansvarar för eventuell skadegörelse på förläggningen.
Anmälan
:
Görs till
kansliet@kifu.se
. Vi vill ha eran anmälan senast 8:e oktober
tillsammans med nr och laguppställningar + tre ledare. Se bifogad
anmälningsblankett. Detta för att vi ska hinna trycka matchprogram.
Frågor
:
Vid eventuella förfrågningar kan ni vända er till Johan Gunillasson
johan.gunillasson@gmail.com
F
....hälsar er välkomna till....
COOP-CUPEN
24-25 OKTOBER 2015
Årets upplaga av Coop-cupen består av
8 lag och spelas över två dagar med
gruppspel på lördag och finalspel och placeringsmatcher på söndag.
Detta innebär att alla lag garanteras minst 4 matcher.
Lag
:
D1 födda 06 och senare.
Spelplats
:
Lombia ishall.
Speltid
:
2*15 minuter effektiv tid.
Spelform
:
Helplan med fria byten.
Regler
:
Antalet spelare/lag är minst 10
st + målvakt. Alla spelar lika mycket. Alla
regler gäller som vanligt enligt svenska ishockeyförbundets U10 regler.
Spolning
:
Varannan match.
Priser
:
Vinnarna erhåller en pokal och övriga deltagare erhåller medalj.
Mat och logi
:
Frukost, Lunch och middag på lördag + frukost, lunch på söndag
serveras i anslutning till Lombia ishall. Logi på Hjalmar Lundbohmsskolan ca 2 km
från ishallen. Kiosken kommer att vara öppen för försäljning av hamburgare, korv,
kaffe m.m. under hela matchdagarna. Antal spelare och ledare som skall äta
meddelas minst en vecka i förväg.
Kostnader
:
Anmälningsavgift
1200
kr/lag. Deltagaravgift
400 kr/spelare. Detta betalas
kontant till tävlingsledningen i tävlingskansliet, eller till Kiruna ungdoms kansli pg:
292847-1 (märk COOP-CUPEN och namnet på laget). I dessa kostnader ingår tre
mål mat, en frukost och ett kvällsmål. Vidare ingår logi på skola d.v.s. hårt underlag.
Respektive lag ansvarar för eventuell skadegörelse på förläggningen.
Anmälan
:
Görs till
kansliet@kifu.se
. Vi vill ha eran anmälan senast 8:e oktober
tillsammans med nr och laguppställningar + tre ledare. Se bifogad
anmälningsblankett. Detta för att vi ska hinna trycka matchprogram.
Frågor
:
Vid eventuella förfrågningar kan ni vända er till Johan Gunillasson
johan.gunillasson@gmail.com
F
....hälsar er välkomna till....
COOP-CUPEN
24-25 OKTOBER 2015
Årets upplaga av Coop-cupen består av
8 lag och spelas över två dagar med
gruppspel på lördag och finalspel och placeringsmatcher på söndag.
Detta innebär att alla lag garanteras minst 4 matcher.
Lag
:
D1 födda 06 och senare.
Spelplats
:
Lombia ishall.
Speltid
:
2*15 minuter effektiv tid.
Spelform
:
Helplan med fria byten.
Regler
:
Antalet spelare/lag är minst 10
st + målvakt. Alla spelar lika mycket. Alla
regler gäller som vanligt enligt svenska ishockeyförbundets U10 regler.
Spolning
:
Varannan match.
Priser
:
Vinnarna erhåller en pokal och övriga deltagare erhåller medalj.
Mat och logi
:
Frukost, Lunch och middag på lördag + frukost, lunch på söndag
serveras i anslutning till Lombia ishall. Logi på Hjalmar Lundbohmsskolan ca 2 km
från ishallen. Kiosken kommer att vara öppen för försäljning av hamburgare, korv,
kaffe m.m. under hela matchdagarna. Antal spelare och ledare som skall äta
meddelas minst en vecka i förväg.
Kostnader
:
Anmälningsavgift
1200
kr/lag. Deltagaravgift
400 kr/spelare. Detta betalas
kontant till tävlingsledningen i tävlingskansliet, eller till Kiruna ungdoms kansli pg:
292847-1 (märk COOP-CUPEN och namnet på laget). I dessa kostnader ingår tre
mål mat, en frukost och ett kvällsmål. Vidare ingår logi på skola d.v.s. hårt underlag.
Respektive lag ansvarar för eventuell skadegörelse på förläggningen.
Anmälan
:
Görs till
kansliet@kifu.se
. Vi vill ha eran anmälan senast 8:e oktober
tillsammans med nr och laguppställningar + tre ledare. Se bifogad
anmälningsblankett. Detta för att vi ska hinna trycka matchprogram.
Frågor
:
Vid eventuella förfrågningar kan ni vända er till Johan Gunillasson
johan.gunillasson@gmail.com
F
Annons